Vad är problemet? (Igen)

by

Jag fortsätter där mitt senaste inlägg slutade. Då skrev jag om min oförmåga att förstå varför det skulle vara något dåligt att riksdagsledamöter som suttit flera perioder lämnar under en mandatperiod till förmån för nya ledamöter med nya inputs. Nu beskriver även DN:s ledarsida detta fenomen som ett problem. Nästan som om det vore halva riksdagen som lämnade under mandatperioderna, nej jag förstår som sagt var inte hur DN ser det här som ett problem, jag ser det som en möjlighet.

Etiketter: ,

Kommentera

