Det italienska folket…?

by

Mannen av folket? Eller hur tänkte italienarna när de återigen röstade fram Silvio Berlusconi till premiärminister. Jag måste ju erkänna att oppositionen inte verkar vara den absolut vassaste.
Men att föra fram en man som ser sig själv som gud, är extremt fåfäng och ligger med små flickor i sitt Mansion. Jag hoppas att Italien tänker om till nästa val.

Etiketter:

3 svar to “Det italienska folket…?”

  1. Johan Says:

    Vad vet du om det ar sant, han har ju fornekat det hela!!

    Det finns en massa manniskor som har en annan kvinnosyn an den politiskt korrekta, vem skall vi ha som forebild, man som star i tvattstugan eller stryker?

    Jag hatar det precis som du hatar man som Berlusconi, tror jag.. du skall veta att vi ar manga och vi ar stolta….

    Vad vet du om oppositionen, du generaliserar ju bara, jag sag berlusconi intervjuas i italiensk TV/Matrix och han ar snabb, smart och palaest till skillnad fran sossepolitruckerna i Sverige..

    Get real!

  2. marcarolo Says:

    Snälla du. Tro inte på allt tidningarna skriver. Damen han hade sex med är 42 år gammal. Ska det vara förbjudet för politiker att ha sex?
    Artikeln i AB är fruktansvärt dålig full med överdrifter, faktafel och rent ”hitte på” för att göra texten mer intressant.

    • monaforpresident Says:

      Jag tycker att hela han är obehaglig och har det sedan kommit fram att han är otrogen tiotalsgånger och en rad olika anklagelser om sex med unga/minderåriga tjejer så tror inte jag att allt är osant.. Nej, jag tror inte på allt tidningarna skriver. Titta bara på expressen, jag tror inte ens på rubrikerna.

Kommentera

